Inget har hänt än !

Ingen bebis har visat sig här hos oss.
Verkar tycka att det är varmt å gott där inne.
Eller så väntar den på att att min förkylning ska
ge med sig, har nu varit utslagen i huvudvärk i 2 dagar.
Idag har vi gått 1 vecka över tiden.

Oskar kan nästan sova med sina nya skidpjäxor på,
nu är det bara skidåkning som gäller.
image163

I fredagskväll kom Pyssellotta med sambo (min kusin) å fikade.
Fick ett supersött kort & en present.
Tack så mycket för uppvaktningen.
image161

Dessutom överlämnade hon ett pysseluppdrag för
Brunkullan Scrap & Card.
Uppdraget är något som jag aldrig har gjort förut, så
jag har fått något att bita i.
Det började att klia ganska rejält i pysselfingrarna.

Måste också visa den scrappade lådan som jag fick av Stämpelanna med
familj, när jag fyllde år.
image162

Ursäkta den dåliga bildkvaliten på bilderna, jag har inte lärt mig den nya kamerans funktioner.
Dessutom tycker jag att det är så trist att läsa instruktionsböcker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0