Äntligen är julen bortstädad !

Nu börjar vardagen igen.
Inget fel med det, det är ju ganska skönt med rutiner igen.
Jag börjar att bli lite pysselsugen igen.
Hoppas att det håller i sig tills att jag kommer på vad
jag skall göra för kort, till de 2 blivande pensionärerna.
Dessutom skall det göras ett kort till en 3 åring, som snart fyller år.

Å vad mycket fint man ser när man surfar runt på olika pysselbloggar.
Man får så mycket inspiration !

Igår fick familjen för sig att göra ett ryck vad det gäller att städa i
garderoben & leta reda på babysakerna.
Är nu i gravid i vecka 35, så det närmar sig.
Tänk vad små de små "liven" är, när dom väl kommer ut.
Oskar väntar med spänning på att bli storebrorsa.
Han tror nu att det blir en tjej, och hon skall heta Jessika
säger han.
Vi vet inte vad det är för kön på krabbat, men det får vi veta
när den kommer ut.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll. :)

2008-01-07 @ 18:57:15
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Lotta

Åååå tänk att det bara är någon vecka kvar nu, lägtar efter att få "snusa" på den lille (för jag tror att det är en liten Istvan jag :-))!

2008-01-08 @ 00:29:18
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0