IPREN mannen !!!

Snart får IPREN mannen flytta in  hos oss.

Jag & Patrik har haft feber i 3 dagar.
Patrik hade 39.8 graders feber, i morse.
Oskar allmänt grinig & snorig.
Elin har oxå fått feber,
men orsaken är nog att hon har fått sin första tand !!!

Jag har jobbat i 2 veckor, så nu e jag föräldraledig igen.
Tänk va fort dessa veckor har gått.

Hela familjen tog en tur till min kusin & sambo´s (pyssellotta)
husbygge igår & kikade.
Det kommer att bli så fint, när det blir färdigt.
Vilka fynd du gör Lotta!

Nä nu bär det av mot sydligare breddgrader, till världsmetropolen Ånge.
Vi ska hälsa på hos Patriks syster & hennes familj.

Trevlig helg & bli inte förkylda.
Det e bara onödigt  & dessutom trist!!!


Kommentarer
Postat av: Carin

Hejje!



Tack så mycket! Ha en skön sommar ni med! Hoppas ni mår bättre! Trist att vara sjuk, helst på sommaren! Må så gott så hörs o ses vi! Kram!

2008-07-14 @ 19:16:49
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0