Här hos ...

Här hos oss har det varit sjukstuga ett bra tag nu.
Vi trotsade sjukdomarna & åkte till faster Linda med familj, i Ånge.
Vi stannade över natten.
Å va kul å träffas, det var ju ett tag sen.

I söndags åkte jag med Oskar till doktorn.
Han har ju haft sår i/på näsan en längre tid pga förkylning.
Så han fick penicillin i 10 dagar.

Elin har fått  tand nr 2 i dagarna.
Så nu tuggas å bits det på allt.
Favoriten är en liten handväska som hon fått av mormor.
Det blir fram med tandborsten & borsta småbissingarna.
Idag var det dags för 5 mån-spruta hos BVC.
Vågen visade 8255 gr & 65,5 cm lång.

Jag har FÖRSÖKT att göra ett kort till min moster som fyller 60 år i veckan.
Men ingenting blir som jag vill.
Så förhoppningsvis kanske det går bättre imorron.
Annars får jag väl ta å köpa ett på affären.

Ha det så gott & ta det lugnt !!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Rutan!

Så skönt att ni mår bättre, även om det blir diverse kurer! Skoj att ni tog er iväg en sväng iaf! :) Men nog tycker jag att du ska knåpa ihop ett kort till moster! Vore väl skam på torra land att behöva ta med ett köpekort.. fniss.. ;)

Du är nog för självkritisk! Dina kort blir jättefina! Se så! Bara att sätta igång o pyyysssla! räcker över lite kaffe, frukt och godis Behövs vid längre pysselpass.. s

Kram pårej!

2008-07-17 @ 21:28:48
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0