1000, 1000 tack Lotta

För hjälpen med tapetseringen av Oskars rum.
Man kan ju tro att du jobbat med måleri & tapetsering.
Men du har det ju i dina gener med tanke på pysslandet.
Oskar tycker att det blev så fint i sitt nya rum och längtar att
få sätta upp sina wallstickers.
Blev riktigt sugen att fortsätta med att förnya i hemmet.
Tänk vad lite färg och nya tapeter kan göra mycket.

Vad gäller pyssel: så blev kortet som du gjort Lotta, så
fint med den virkade spetsen.
Själv kan jag inte virka.
Själv stämplade jag bara upp och färglade igår kväll.
Jag blir mer å mer sugen på att pyssla.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Hopp! Hoppas inte att tapeterna rullade ner igårkväll :-) Nädå, det var ju P som stod för den mesta arbetsinsatsen inte jag - men tusen tack för en trevlig dag och som vanligt god mat (det hade ni inte behövt!).

Kram!

2008-06-16 @ 13:08:34
URL: http://pyssellotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0