Fullt upp !

Vi skickar "krya på dig kramar" till Magdalena.
Tillfälligt har familjen utökats med 3:e barn.
Ida bor hos oss pga att Magdalena är liggande på sjukhus
med komplikationer efter en handoperation förra veckan.
Oskar & Ida leker å stojjar för fullt.
Elin försöker att hinna med i gåstolen.
Ungarna somnade inte förrän kl 22.00 igår kväll, efter mycket prat & skratt. 
Klev upp kl.06.00 imorse gjorde dom !!!! Lite trött vad jag faktiskt.

Igår kväll tog dessutom sambon & lade ekgolv i rekordfart Oskars nya rum,
å vad snyggt det blev. Och fort gick det oxå ! 
Nu ska bara golvlisterna dit & gardinstången upp, sen blir det inflyttning.

Kolla in detta: ?????

Nu hoppas vi på skapligt väder till helgen.
Må så gott & tack för titten !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är en klippa rutan med familj,

Vad skulle jag och ida göra om ni inte fanns.

Särskilt du rutan, du ställer upp i vått och torrt,även fast du har i bland mer än nog.Jag hoppas man får vara frisk ett tag nu,men det ska vi hoppas. Jag tackar dig och din familj av hela mitt hjärta och ida tackar för några helt underbara dagar med oskar och elin.Hoppas ni får en underbara sommar med mycket bad och sol. Kramar Magdalena och ida.Ps du vet att det bara är ringa om det uppstår nåt.

2008-07-01 @ 11:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0