Halloj !

Nu har den svenska sommaren åter kommit tillbaka.
Regn & rusk, dessutom bara några plusgrader.
Vi ska ju inte klaga men det har varit i varmaste laget.

Vi har varit på "Prinsessan" Thea´s 4 årskalas.
Oskar & Elin gav Thea en cd-spelare, hon tycker ju om
att sjunga & dansa.
Nu kan hon "poppa järnet " på sitt rum.
Thea´s kort blev så här:



Annars har det varit ganska lugnt här hos oss &
lite snuviga har vi varit, men det är på bättringsvägen.

I måndags tog jag & Oskar å bakade kanelbullar.
Det var ju inte något strålande väder direkt.
Oskar går på sommarlov på fredag & kommer att vara ledig
i 10 veckor.
Så han ska bjuda sin dagiskompisar på fika imorron.

Nu ikväll passade jag på & besöka Brunkullan.
Tänk så förvånad jag blev när jag kom dit & såg att det var 25% rabatt
på det mesta.
(Jag vet att jag har läst detta på nätet men totalt glömmt bort det.)
Träffade ett gäng glada & shoppingsugna tjejer där.Bl.a denna tjej: sPraLL o kOrt
Jag var ju tvungen att införskaffa en ny stämpel fr. Whipper Snapper Design,
ett gäng bazziller, 2 st Pro Marker, 3D lack & en stämpel med texten:
Detta kort är handgjort till dig.

Ett kille som vi umgås med lyckades att cykla omkull i helgen.
Tur i oturen gick det ganska bra.
Detta kort fick han:

En cykelhjälm vore nog på sin plats.

Kommentarer
Postat av: Carin

Heejje!



Kul att träffa dig i butiken idag! :-)

Och fint kort du gjort till killen som gjort sig illa! Han blir nog piggare när han får ett sånt festligt kort! :-) Nu hoppas jag få se något alster med dina nyinköpa prylar..ler Ha det gott! Kram Carin

2008-06-11 @ 21:55:42
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0