Vilket väder !!!

Man kan ju inte klaga på vädret, just nu.
Men jag tycker synd om barnen, som inte
förstår att man får ta det lite lugnt & vila i
skuggan emellanåt.
Elin sover i tvättstugan, när det är som varmast.

Idag har Oskar med kompisar tagit första doppet i poolen.
Vi åt vattenmelon & drack kall saft under parasollet.
Trots blåa läppar skulle dom fortsätta att bada långt in på
kvällen.

Har påtat ihop ett beställningskort idag. Tyvärr glömde jag att
fota det innan jag lämnade det.
Det skulle till en nybliven pensionär.
Är tvungen att påta ihop fler kort pga 3-årskalas i morron hos grannpojken
& 4-årskalas hos prinsessan Thea.
Dessutom har Patrik´s kusin fått en liten tjej som ska heta Hedda.

Hoppas att ni inte får värmeslag där ute & glöm ej solskyddet !!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Rutan!



Tack för ännu en snäll kommentar! Jag blir lika glad varje gång! :-) Hoppas du och familjen har det fint i värmen! Nu ska jag pyssla ihop ett bröllopskort! :-D Ha det toppen så hörs o ses vi! Kram!

2008-06-08 @ 15:39:09
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0