I går var det en intensiv dag !

Dagen började med min lillebrors son Alfreds dop.
Jag & morbror Petter fick det ärofyllda uppdraget att
vara Alfred´s faddrar.
Så nu ska vi lära honom alla bus vi bara kan ; )
Så här blev hans kort & doppresent:


Detta är en canvasduk & jag har använt Qk tången till bokstäverna,
la oxå på 3D lack på dom.


Sen bar det av till Magdalenas 40 kalas "uti skogen".


Tack allihop för ett mysigt dop & 40 årskalas.

Som det snöade när vi började vår resa hemåt på kvällskvisten.
Säkert 7 cm snö hade kommit under tiden vi på kalas.
Påväg hem fr Magdalena & Tomas så börja bilen att
låta en aning, sen blev det bara värre å värre.
Mitt uti skogen så skar bakrehjullagret.
Men det visste vi inte då.
Snacka om att man blir skraj.
Så det blev till att rulla sakta sakta fr Krokom
till metropolen Östersund.
Vi lämnade bilen på Patrik´s jobb & ringde till vår kära
& super hjälpsamma granne Patrik (2), som hämtade oss.
Tur i oturen var att kostnaden bara blir ca 300 kr för att fixa detta.

Tack för titten & välkommen åter.

Kommentarer
Postat av: magdalena

Oj,Oj det var inte bra....med haveri,men det var tur att ni tog er hem. Jag tackar er för en trevlig kväll och hoppas ni återkommer fast det var i skogen... Oskar särskilt välkommen att åka pulka och skoter och "traktor" inte minst när mamma vill till skogs igen hihihi.....Kramar i massor till er från oss.

2008-11-24 @ 07:32:27
Postat av: Hanna Haglund

Hej igen!

Vad roligt att få se tavlan du höll på med, när jag var hos Anna. Den blev ju jättebra.

2009-01-09 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0