Scrapp & kortmässan avklarad !

Igår var jag på Brunkullans mässa.
Som vanligt blev det inte mycket gjort för min del.
Inspirationen fanns men det gick bara inte att genomföra.
2 kort & 1 påse med halloweenmotiv blev det.
Ingenting blev som jag ville ha det, så nu blir det till att försöka
att pyssla hemma istället.
Ca 20 tjejer som pysslade under dagen & ca 170 som besökte
mässan med 3 medverkande butiker.
Kul att se så många nya ansikten & hoppas att det snart blir en ny
pysselträff/mässa snart igen.

Grattis till Lotta, Sara, Carin & Anna på Brunkullans Scrap & Card,
för en mycket lyckad mässa !!!!!

Idag tog hela familjen en tur till nyöppnade Dollarstore i Svenstavik.
Tänk vad med grejer & dessutom mycket folk.
Inhandlade bl.a självhäftande bård för pyssel 10:-,
det fanns ett litet urval av scrappbooking saker.
Passade oxå på att hälsa på moster & sambo, där träffade vi Pyssellotta & Nils.

Ha det så gott & tack för titten !!!

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Det verkar ha gått bra utan mig. Visst är det typiskt att allt händer samtidigt!

Dop igår, kändiskramar idag....kolla min blogg!

God natt,

Katarina "amospersson"

2008-10-26 @ 22:34:42
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0