Äntligen en pysselkväll

Trots förkylning ! blev det i lördagskväll blev det några timmars pysslande,
 tillsammans med stämpelanna (granne).
Under tiden vi pysslande hade grabbarna "taklagsfest" på stämpelannas färdig snickrade altan.
Ca +7 gr & snålblåst, men skam den som ger sig.
Efter att fler grannar hade anslutit sig & så satt dom ute till kl.02.00.
Kom inte å gnäll om ni har blivit förkylda ; )
Jag gjorde 3 kort & 1 halloweenpåse.
Ursäkta blidkvaliten !!!!


I fredagskväll beställde jag inbjudningskort från VistaPrint.
Gissa vad som landade i brevlådan idag, JO korten.
Snacka om snabbleverans !!!
Så det blir att lägga dessa på postlådan ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anna M

Tack för en mycket trevlig kväll!

Jag som skulle hem och sova råkade haka på grabbarnas partaj. En lång spontan partykväll blev det, fick inte min skönhetssömn förrän 03.45 på söndag morgon. Men trevligt var det : )

Kortet blev jättefint!

2008-10-02 @ 21:15:43
URL: http://stampelanna.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Tjolahopp!

Jag ser verkligen fram emot en pysselkväll i glada vänners slag. Kanske kombinerat med en vinprovning?

Må så gott,

Katarina "amospersson"

2008-10-03 @ 18:18:30
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0