Yippi !!! Elin äter !!!

Elin har äntligen börjat äta gröt.
Banangröt, messmör & äppemos. SMASKENS ! ! !
Idag slog hon till och åt gröt till middag  & till kvällsmål.
Å jag fick mata henne utan problem annars skall hon bara "äta" själv.
Nu håller jag tummarna att hon sover längre i natt.

Lyckades oxå städa lite under tiden Elin sov på förmiddan & Oskar var på dagis.
Inte direkt det roligaste göromålet, när man har lust att pyssla.
Skall försöka att göra ett kort till Patriks chef som fyller 50, nästa vecka.
Funderar oxå på att knåpa ihop en påse som skall fyllas med smaskig choklad.

Dessa underbara solrosor stod på vår altan i fredags, när jag kom hem efter en runda på stan.
Jag lyckades klura ut att det var min mor som varit hit med dom.
1000,1000 tack älskade mamma !!! Det värmde gott.


Nu ikväll tog jag, barnen & Stampelanna en tur till Brunkullans härliga butik.
Som vanligt kan man inte låta bli att handla.
Det blev halloweenpapper, ett papper med fiskar, punchinella, garn & band.
Skall försöka att göra en halloweenpåse till Oskar, som en överaskning.
Pappret med fiska blir en utmaning kanske det blir ett kort till en blivande 60 åring.

Ha det så gott & tack för titten.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag glömde bort !!!!
Grattis Nils på din 2 årsdag i efterskott.
Din traktor är jätte fin.
Vi kommer snart & grattar.
Många grattiskramar från oss 4:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0