7 april...

Tillbaka från ett blogguppehåll.
Orken har bara inte funnits för att blogga.
Men nu kommer lite uppdatering.
Jag & ett gäng tjejer var på Brunkullans mara.
Så trevligt att sitta i butiken å pyssla.
Längtar redan till nästa mara.
Håll utkik efter det hos Brunkullan.
Själv satt jag bara å monterade några kort.
För jag hade redan uppstämplat & det sista sätter jag dit
när jag vet vem som skall få korten.

Denna söta stämpel finns i butiken.

Tack Stämpelanna för ugglorna.


Oskar tappade sin första tand förra veckan på dagis.
Den har varit lös i några veckor.
Men nu är det borta.
Å så glad Oskar var över att den lossnat.

Det var ett spännande moment att lägga tanden i ett glas med vatten,
för att sedan vänta på tanfen´s nattliga besök.
Gallskriket han gav ifrån sig på lördags morronen kunde väcka döda.
ÅÅÅÅÅ så många guldpengar !!!!!!!
Dom andra barnen på dagis har ju bara fått 1 guldpeng !!!

Elin sover nu hela nätter sedan 3 veckor tillbaka.
Så underbart !!!
Hon nästintill springer fram både ute & inne.
Å vill inte gå in.

Gissa vilka det är ?

Detta gäng är faktiskt mina jobbarkompisar !!!
Tuffa killar eller hur !


Tack för titten & ha det så gott !!!

Kommentarer
Postat av: Maria S

Hej Rutan.. va fina kort du gör..Hoppas att ni får en bra påsk och att du får de lugnt på jobbet.. kramizar Mia.

2009-04-07 @ 19:39:58
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=7343

bli medlem här jätte enkelt :)

2009-04-07 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0