Det är inte lätt när man får "hjärnsläpp" !!!

Kortet som jag gjorde till Ante blev fel, fel, fel !
Jag hade något på känn att nått var tokigt.
Ante blev helt plötsligt ett år äldre än vad han är.
Han fyllde ju 4 år och inte 5 !!!
Antes föräldrar tyckte att jag var ute i god tid ; )

Annars går livet sin gilla gång.
Elin stökar på nattetid & jag har fått ont i halsen igen.

En kommentar från Oskar:
Mamma, jag har ont i muntaket !
Gissa om jag skrattade gott.
Barn har ju så härliga kommentarer, när dom inte kommer
på vad saker & ting heter.
Han menade ju gommen !!!

Nu ska jag tillsammans med mina arbetskompisar & chef ut &
äta en riktigt god middag på Östersunds bästa rest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0