Nu får det j....r vara nog !!!

Det är helt makalöst vad vi blir drabbade av allt j...a skit.
Elin trodde vi bara hade rivit sig på hakan, men NEJ NEJ NEJ !!!
Svinkoppor !  Som tur var att jag började tvätta med sårtvätt å smörjde
med microcid direkt.
Å Oskar va så trött igår, när Patrik hämtade honom på dagis.
Han somnade i soffa vid 15.00 & det hör verkligen inte till vår vardag.
Vaknade sedan & hade ont i huvudet & nacken. Temp: 38 gr.
Imorse vaknade jag av att Oskar kom in till oss kl.05,30 & var jättetörstig.
Så det var bara att kliva upp & fixa vatten. Sen bar det av till jobbet.
Oskar har idag legat & tittat på tv hela dagen.
Elin är det full fart på. Just nu så tror hon att det bara är att resa sig upp
& sedan gå. Det är så att hon kryper inte än.
Men hon tar sig fram med att hasa på rumpan.
Vi avslutade 2008 med sjukdomar & 2009´s början har inte börjat bättre
.
Är det någon som har tips om vad vi skall göra för att hålla "skiten" borta.
Det blir nog annars att kontakta någon "häxdoktor" som kan lägga en rejäl
förbannelse över alla baciller som tänker  visar sig hos oss.

Själv så ska jag på undersökning på en privat öron,näsa,halspratik för att
kolla bihålor nästa vecka.

Det positiva just nu är att Elin bara vaknar & vill snutta 1 gång/natt.
+ att kall graderna har återkommit till stan.

Dessutom har jag & Elise köpt biljetter till en seans med Terry Evans.
(Känd från tv, de okända.)
Har aldrig varit på något tidigare, så jag väntar med skräckförtjusning.
Vi får väl se vad som händer & sker.
Kanske någon från andra sidan har något att säga mig.!?!

Ha det gott & sköt om er !!!!




Kommentarer
Postat av: Hanna Haglund

Åh, Seans är jättespännande! Jag har aldrig varit på en så stor någon gång, men ett flertal med runt 15 st närvarande. Hoppas att du får kontakt, om du vill det.

Lova att skriva om det, hur det var, efter att du varit där.

Kram

2009-01-14 @ 22:13:57
URL: http://hanna8008.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0