På benen igen !

Nu vore det bane mig om vi ska få nå mer "skit".
Vi har nu haft vår beskärda del av ALLA dessa
sjukor som gått.
Sista dagarna för mig på mitt penicillin.
Nu är det bara min höger fot som inte vill vara med.
Man kan ju tro att jag har sparkat i den i nån byrå eller nått.
Det blir väl till att amputera den om det inte blir bättre.
Går som "haltalotta".

Har några kort trots allt att visa:


Till Oskar´s dagiskompis.

Detta kort har skickades till de södra delarna av
Sverige.
Storkillen Ante som nu är 5 år.
Vi längtar tills att ni kommer "hem" till Östersund.
Så att ni grabbar kan åka snowracer & skidor.



Måste visa detta, fick detta av Stämpelanna med familj
när jag fyllde år.
Tack tack oxå för "Krya på dig asken" & de super fina
pysselböckerna som jag fick i söndags.
Det värmde !


Har nu börjat att jobba igen & det känns ganska skönt.
Hemma är det verkligen fullt ös medvetslös !!!
Elin ska bara klättra/gå & har nu oxå börjat att "prata" & testar
olika ljud i olika tonlägen.
Oskar har nu börjat att skidträna för fullt inför Lillfjällloppet.
I söndags så åkte han & Patrik 2 km.
Inte dåligt för en 5 åring.
Även igår så åkte han ca 2 km med dagis & ett par svängar med
Albin på kvällskvisten.
Jag har oxå införskaffat ett par skidpjäxor för att kunna åka med
honom.
Men det lär väl sluta med brutna armar & ben för min del.

Ha det bäst flodhäst! som dom säger på Bolibompa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0