Vilket väder !!!

Man blir så fruktansvärt less på detta eländiga väder.
Nu när vi äntligen fått bra med snö, så töar "skiten" bort.
Snorhalt & blött är inte det ultimata vädret när man har barn.
Det blev till att ta fram galonisarna & stövlarna igen.
Vi som hade hoppas på att snart kunna besöka vår härliga
Badhuspark, med korvgrillning, äta kolbullar & skridskoåkning på Storsjön.
Kanske vi ska anmäla oss till "Segelklubben" istället.

Annars har vi bara tagit det lugnt i helgen.
Skridskoåkning & race med snowracern har det blivit.
Sen fyllde jag år i fredags & hade dessutom ledig fredag.
Stämpelanna med familj kom & fikade på kvällskvisten.
På lördagen som kom Lillebror med familj, mamma, pappa
& svärföräldrarna på fika. Tack, tack för uppvaktningen.
Så det var full rulle i vårt hus.

På lördagförmiddag när jag skulle sova ner Elin, så var himmlen
så vackert, glödande.



Synd bara att jag inte är någon duktig fotograf !!!

Skridsko åkning blev det oxå på söndagen tillsammans med
Thea med familj.
Sen bar det av till dom för lunch. Det serverades pannkakor med sylt & grädde.
Oskar tyckte att det smakade lite konstigt men åt iallafall.
Till min förvåning när jag tog min första tugga, så smakade det SALT!
Det var saltkaret som stod på bordet & inte sockret.
Vi fick oss minsann ett gott skratt allihop.

Som ni kanske märker så försöker jag med stor hjälp av Pyssellotta & Jeanette
att fixa till utseendet på min blogg.
Jag är inget riktigt datasnille men med hjälp så kanske det blir snyggt till slut.

Tack för titten & välkommen tillbaka.
Å lämna gärna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Tjolahopp!



Grattis i efterskott på 28-årsdagen....



Kram Katarina

2009-01-12 @ 23:24:07
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: magdalena

Hejsan!! Ja,Grattis i efterskott på dagen,Hoppas allt är bra med er .Kramar vi som är tillbaka i Lappland igen

2009-01-13 @ 16:48:56
Postat av: Anna M

Hej på dej!

Det är så trist här hemma när du jobbar : (

Tack för senast, mycket gott fika!

Hoppas att det går bra på jobbet. Bilderna blev jätte fina!

Kram

2009-01-14 @ 17:12:22
URL: http://stampelanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0