Äntligen semester ...

Då har jag oxå fått semester.
Gissa om det började att spöregna när jag gick av mitt pass, i lördagskväll.
Men det gör absolut ingenting.
Oskar har nu varit på kalas igen.
Tyvärr så blev Marcus kalas inställt, pga en rejäl cykelkrasch.
2 intryckta framtänder, stygn i munnen & skrubbad haka.
Hoppas att du snart blir piggare Marcus.
Riktigt urusla bilder på dessa kort.


Vi var å shoppade på Brunkullan förra veckan.
Jag pysslar nu för fulla muggar.
Har fått en rejäl beställning på lite av varje, som skall levereras till Hedemora.
Smakprov på detta får ni se en annan dag.

Igår gjorde vi en helt oplanerad dagstur till Ikea.
Dessutom så svängde vi in till Faster Linda & fikade.
Så mysigt att få träffa er & Hero.
Eli busade med Hero (rottweiler).
Det var första gången han träffade en så liten människa,
så lite läskig var hon.

Idag har vi varit å firat Dag, på hans 8 årsdag.
Tack för en mysig stund hos er allihop.


Eftermiddagen avlutades med att köra gammal audi:n
till momma & moffa.
Nu när vi bytt bil.

Nu ska vi bara ta det lugnt & sappa på tv:n.
Ha det så gott till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0