Nu var det ett tag sen igen !

Jag hinner inte med & är så trött på kvällarna.
Men det ska jag säga, när Patrik tar hand om barnen på dagarna &
när jag kommer hem, så lägger han klickgolv på övervåningen.
Du är guld värd gubben min !!!

Nu ikväll så har jag & Oskar tagit ett varv i skidspåret, ca 2 km.
I lördags när P la golv så åkte jag & barnen till momma & moffa en stund.
Jag bytte bränslefilter & tändstift på skotern.   Alldeles själv !!!
Å tänka sig, den startade direkt. Makalöst !!!
Så nu blir det väl till att ta en tur när vädret & orken infinner sig.
Här kommer några kort som jag gjort:



Ni får ursäkta bildkvaliten, men kameran å jag är lite okontant.
Måste ta & använda mig av scannern istället.

VAD SKALL MAN SÄGA !!!!
Vår kära granne Stämpelanna kom förbi nu på kvällskvisten.
Det är ju alltid trevligt !!!
Men hon är helt makalös denna brud !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon har varit på Scrapkryssning (Göteborg/Kiel) i helgen,
å så har hon handlat presenter till mig.
Helt underbara papper till pyssel !!!!!
Dessutom så visade hon super fina Lo´s & annat pyssel som hon gjort
under helgen.
1000,1000 tack för presenterna Anna, alla borde ha en sån underbar granne.
Det börjar redan att klia i fingrarna.

Jag var på seans med Terry Evans (de okända)i torsdags & det är så häftigt.
Tyvärr var det ingen från andra sidan som ville kontakta mig, men många andra
fick meddelande/kontakt.
Det kan jag verkligen rekommendera, tror att jag ska passa på om han kommer
till stan igen.

Nu är det snart sängdags.
Så ta hand om er & tack för titten.

Kommentarer
Postat av: Anna M

Ingen förtjänar att få underbara papper i present mer än du!! Kul att du tyckte om dem : ) Att det börjar klia i fingrarna låter bra, det var en av mina "baktankar" med presenten. Säg bara till när vi ska sätta saxen i dem...

Kram på dig!

2009-03-03 @ 09:48:34
URL: http://stampelanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0