Söndag 15 mars





Jag är med i utlottningen om ett presentkort från MiniPeople hos Tant Ulrika.
Var med HÄR du oxå!"

Tänk va mycket söta kläder det finns till alla småtroll.

Nu börjar abstinenten att gnaga riktigt, när det gäller att pyssla.
Funderar på att sätta mig en stund å stämpla upp lite.
Det är ju alltid bra att ha när man kommer in i ett pysselstim.
Jag kommer nog att försöka att göra fler killkort.
Hoppas att vi framöver kan träffas å pyssla & fika.
Det var nu ett tag sedan.

Jag gjorde ett kort till fd arb.kompis till Patrik, Fredrik & Lars.
Grabbarna var dit på fest igår kväll.
Han som fått kortet är nu bonde på heltid.
Blev så glad över att ha uppstämplat.


Del av insidan.


Oskar tog & åkte till världens bästa momma & moffa igår.
Å stannade över natten.
Jag, Patrik & Elin tog en snabb sväng på stan & shoppade lite.
Jag jobbade också hela dan men det var lugnt.

Jag, Elin, Jessica & Thea hade en riktig tjejkväll med mysgott &
Surrade & kikade lite melodifestivalen.
Så mysigt så !!!
Det måste vi göra om igen.

Tack för titten & skriv gärna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0