Våra älsklingar

Å vad jag har längtat tills att få se korten från dagis & skolfotograferingen.
Nu har dom äntligen kommit & kanon fina var dom.

Detta kort togs vid fjol årets dagisfotografering på våra underbara busfrön.


Vi fick höra av Elin´s fröknar att hon inte var så imponerad av att sitta
på stolen & bli fotad. Högljudda protester var det tydligen.
Men så här blev vår prinsessa.

Oskar var det inga problem med alls.
Så här snygg blev han.


Väl hemkommen från jobbet, så hade jag planerat att vi skulle åka ner på stan.
Trots att jag har telefonjouren.
Vi strosade runt det nu invigda torget & kollade på marknaden
Jätte mysigt var det & mycket människor i farten.
Sedan gick hela familjen på O´Learys för att äta middag.
Busfröna sköte sig exemplariskt & tyckte det var kul.

Ha det gott & mys i höstmörkret.

 


Kommentarer
Postat av: Annalisa Bad

Vilka fina barn ni har.hoppas att allt är bra med er! kram Annalisa

2009-10-25 @ 07:19:14
Postat av: ronny

tjena,snygga bilder på ungarna,hälsa oskar att jag är den starkaste av alla.terve

2009-10-25 @ 11:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0