Bloggandet har varit lidande, länge nu.

Tänk va svårt det har varit å uppdatera bloggen på senaste tiden.
Men tiden räcker inte till & inte orken heller.
Men hos oss är det full rulle på barnen, trots dessa envisa förkylningar.
Som aldrig verka ge med sig.
Stämpelanna/min kära granne har utmanat mig när det gäller att blogga.
Så det blev till att ta sig i kragen.

Just nu pågår det en stegtävling inom kommunen & vårt lag går så
skorna blir utslitna som aldrig för.
Läget just nu är vår placering nr 9 av 16 lag.

Oskar passade på att testa denna tokhäftiga trampbil, under Storsjöyran.


Här jobbar Elin som "bonnpiga" på Jamtli.


Ha det så gott & mysig ute i det härliga höstvädret.

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Rutan!

Så roligt att se att du kickat igång bloggen igen! Jag håller med Anna om att ni måste bli mer aktiva bloggare! ;) Jag försöker också bli det! ;) Tur att pysselsuget infinner sig igen efter sommaruppehållet! :D Ha en fin kväll! Vi ses!

Kram!

2009-09-21 @ 18:58:18
URL: http://sprallokort.blogspot.com
Postat av: Anna M

Välkommen tillbaka! Jag visste väl att en utmaning skulle bita på dig : )

Nu kör vi så det ryker både i cyberspace och i skogen. Vad sägs om en promenad?? Säg bara till när du är redo så spänner jag på mig springskorna och hugger tag i stavarna...

2009-09-21 @ 23:41:29
URL: http://stampelanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Vännen!



My hälsar och tackar för kortet. Hoppas ni har det bra....det va ett tag sedan...se om vi kan höras någon kväll, tiden räcker aldrig.



Kram Linda

2009-10-07 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0