Då var det helg igen.

Jag har legat däckad hela veckan pga bihålor,ont i örat & halsont.
Var på en snabb visit hos "farbror doktorn" & han konstaterade att
jag har beläggning på mina halsmandlar, som jag förövrigt fick
bort opererad vid 7 årsålder.
Dessutom tyckte han att jag pratade så nasalt,
så det blir att använda kortisonspray igen.
Blir det inte bättre pratade han om att punktera bihålorna.
 Ha ha jag vet redan att dom är tomma.
Har bara lite trångt i näsan, det kanske blir att ta bort polyperna en 2:e gång.

Imorron är vi bjuden på 30 årskalas hos Andreas.
Har lyckats att knåpa ihop ett kort till honom.



Ha det så gott & tack för titten !!!
Trevlig helg på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0