Länge sen sist !!!

Alla dessa j...a sjukdomar.
Nu har vi nog haft allt vad man kan få i sjukdomsväg.
Patrik hade feber & magsjuka förra veckan, Oskar har klagat i
ont i halsen. Elin är snorig & jag hade ont i bihålorna & snuvig förra
veckan & i helgen fick jag fruktansvärt ont i halsen & har nu legat hemma
i 2 dagar.
Nu är det bara att ta nya tag & friskna till.
Ungarna & jag byggde en snögrotta med tunnlar i lördags.
Det var en riktig höjdare tyckte dom. Elin & Oskar tjöt av skratt när jag
kom krypande genom ena tunneln.

Jag har gjort ett kort till "sköna Helena" i Hedemora.
Idén fick jag av det inbjudningskort vi fick, till bröllopet den 27 feb.


Nä nu är det rodelträning som gäller! (Ligga i soffan å slappa med andra ord)
Ha det så gott & sköt om er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0