Då var det dags igen !!!

Elin fick feber i torsdags, men pigg iallafall.
Helgen har varit lugn & jag har haft min jobbar helg.
Oskar var på Djungelhuset igår, på Olle´s 6 årskalas.
Måndag morron kl: 01,00 vaknade jag av att Oskar stod å grät på toaletten.
Magsjukan har gjort intåg igen.
Tydligen går det magsjuka på Elin´s dagis & skolbarnen äter ju frukost där.
Det var 3 st i Oskar´s klass som är hemma med just magsjuka idag.
Nu när  alla helger är över så börjar diverse sjukdomar att florera igen.
Så idag blir hela familjen hemma & vi får hoppas att inte jag & Patrik drabbas denna gång.
Vi blev liggande en hela vecka sist.

Fram med städredskapen, handspriten & sanera är vad vi skall göra idag.

Ha det så gott & sköt om er !!!





Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej Rutan!

Jag läste i ett tidigare inlägg att du behövde framkalla bilder. Maila mig din adress så ska jag skicka ett erbjudande som jag använt mig av. Och som jag kan rekommendera.

Håll magsjukan stången med sprit och vitpeppar, kram Katarina "amospersson"

2010-01-21 @ 14:18:04
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0