God fortsättning på det nya året

Vi vill önska alla nära & kära en god fortsättning på 2010.
Vi har haft en underbar jul & nyår.
Men god mat, kalas, julklappar, trevligt sällskap & mycket mycket mer.

Jag har verkligen försökt att ta kort på barnen,
men deras motto har tydligen blivit att antingen springa så fort
dom kan eller skymma ansiktet.



Vi har oxå uppvaktat barnens morfar som fyllde år i slutet på 2009,
vi har oxå uppvaktat Elise som fyllde jämnt dan innan nyår.




Ha det så gott & njut !!!

Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej Rutan!

Jag säger grattis till det tandlösa födelsedagsbarnet i efterskott.

Dessutom önskar jag er alla god fortsättning på det nya året.

Jag hoppas att vi ska kunna få till lite pysseltid tillsammans detta år.

Många kramar Katarina

2010-01-04 @ 09:44:20
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen

Vilka fina kort!

2010-01-10 @ 01:36:45
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0