Dopklänning

Denna kläning gjorde jag för ett tag sedan, bara för att göra något.
Galgen har jag oxå knåpat ihop.


I 2 dagar har Oskar haft det jobbigt med myggbett.
Tydligen är dessa småkryp riktigt gifta i år.
Så det blir till att avvakta & fortsätta med Loratadin.
Vänstra ansiktshalvan är rejält svullen & han ser ut som har gått
en boxningsmatch.

I övrigt så jobbar jag imorron & sen är det bara en vecka kvar till
min semester. Hoppas att det blir någorlunda varmt & inget hällregn.

Ha en trevlig helg & må gott !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Prova med Xylocain Salva 5 % Finns på apoteket för myggbetten, funkar hur bra som helst.

2010-07-03 @ 19:28:06
URL: http://channen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0